Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T18:59:56+01:00
P to się równa a razy h podzielić na 2
60 *65 /2
3900/2 1950 cm(kwadratowych)
Jeżeli pomogłem daj naj
2010-01-09T19:00:36+01:00
2010-01-09T19:01:38+01:00
Najdłuższy bok trójkąta to przeciwprostokątna, czyli bok leżący naprzeciwko kąta 90 stopni. Przyprostokątne (czyli boki "obok" kąta 90 stopni) to w trójkącie prostokątnym jednocześnie wysokości, czyli podstawiając do wzoru na pole trójkąta:
½ × 60 × 65 = 1950 cm²


patrykilza, zapomniałeś pomnożyć razy 1/2