Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-22T23:20:32+02:00
149 * 7% = 149 * 7/100 = 10,43 mln km^2
2009-09-22T23:23:53+02:00
Powierzchnia europy stanowi 7% powierzchni lądów na ziemi ile zajmuje kilometrów kwadratowych powierzchnia europy jeśli wiadomo że powierzchnia lądów to około 149 milionów kilometrów kwadratowych

0,07*149000000km²=10430000km²
2009-09-22T23:27:55+02:00
149.000.000 x 7% = 10.430.000 (km²)