Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T19:08:55+01:00
Ale dziś jest 9 to jak to jaka będzie pogoda 8?
dziś
Temperatura:
-2
-3(w nocy)
°C
Ciśnienie: 1014 hPa
Wschód słońca: 7:42
Zachód słońca: 15:42
jutro
Temperatura:
-1
-2(w nocy)
°C
Ciśnienie: 1008 hPa
Wschód słońca: 7:42
Zachód słońca: 15:44
Masz tu z resztą
http://pogoda.onet.pl/
  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T19:13:05+01:00
Dzień:
opady sniegu /tem. do -5stopni/ciśnienie 1008 hPa

noc:
opady śniegu tem. do -7stopni/Ciśnienie: 1014 hPa