Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T19:08:21+01:00
Statki, pływające w okolicach raf(choć to zakazane)
Zanieczyszczenie środowiska wodnego.
Klimat.
Kwaśne deszcze.
Wyciek substancji szkodliwych dla środowska np. smoła z statków parowych.
16 3 16
2010-01-09T19:09:46+01:00
Przyczyny Ograniczające Wzrost Rafy Koralowej:
-niszczycielskie połowy i wydobywanie korali ,
-zwiększająca się ilość zanieczyszczeń organicznych spływających do mórz,
-zmiana klimatu-ocieplenie wody - odbarwia korale,
-zwiększenie stężenia CO2 w wodzie ogranicza wapnienie korali,
-stopień zniszczenia zwiększa się wraz z rozwojem populacji człowieka ,
6 3 6