Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T19:13:20+01:00
- lekcja na swiezym powietrzu ( np. w lesie)
- lekcja ze znanymi ludzmi ( np. pisarzami)
- lekcje, na ktorej poznajemy np. prace w fabryce od kuchni
-lekcja, ktora prowadza sami uczniowie ;dd
-lekcja (technika) poczas ktorej robimy np. gofry (mialam taka lekcje- byla swietna!!!)
-lekcja (polski), na ktorej uczniowie wystawiaja sztuke np. zemste. (mialam wiele takich lekcji i musze przyznac, ze bardzo mi sie spodobaly ;p)
1 5 1
2010-01-09T19:16:23+01:00
Praca w grupach np na ułozenie zabawnych tekstów
lekcja aktorstwa (wszyscy tzw . coś grają )
lekcja z wieloma zagadkami