Zamień jednostki
(proszę aby nie były to same wyniki ale jak to rozwiązać)
18k m/h=........m/s
10m/min=........km/h
15km/h=.........m/min
150cm/s=........km/min
720km/h=.......cm/s
3,6m/s=.........km/h
90m/s=.........cm/s
1,8m/min=.......cm/s

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T19:29:42+01:00
18 km/h=18000m/3600s =5m/s
10m/min=0,01km/(1/60)h=0,01km*60(1/h)=0,6 km/h
15km/h=15000m/60min=250 m/min
150cm/s=0,0015km/(1/60)min=0.0015km*60(1/min)=0,09km/min
720km/h=72000000cm/3600s=20000 cm/s
3,6m/s=0,0036km/(1/3600)h=0,0036km*3600h=12,96 km/h
90m/s=900cm/1s=9000cm/s
1,8m/min=180cm/60s=3 cm/s

Prościej nie umiem :)
1 5 1
2010-01-09T19:36:28+01:00
18km/h=18* 1000/3600= 180/36 = 5m/s
10m/min=10*60/1000= 60/10 = 6 km/h
15km/h=15*1000/60=1500/6 = 250 m/min
150cm/s=150*60/100000= 900/10000 = 0,09 km/min
720km/h=720*100000/3600= 720000/36 = 20000 cm/s
3,6m/s=3,6*3600/1000 = 126,6/10 = 12,96 km/h
90m/s=90*100/1= 9000/1 = 9000 cm/s
1,8m/min=1,8*100/60= 180/60 = 3 cm/s
1 4 1