Uzupełnij zdania

W jamie ustnej rozpoczyna się trawienie ............... . W żołądku rozpoczyna się trawienie................ . W dwunastnicy zachodzi trawienie.............. , ................... , ................. .W DALSZYCH odcinkach jelita cienkiego odbywa się............................ do kosmków glukozy,..........................,..............................,........................ i .................................................. skąd z krwią są rozprowadzane po organizmie. Wchłanianie wody oraz wytwarzanie witamin K i B12 ma miejsce w ................................. .

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T19:19:42+01:00
1. dwucukrów
2.białek
3.białek
4. tłuszczów
5. wielocukrów
6. wchłanianie
7.aminokwasów
8. kwasów tłuszczowych
9. soli mineralnych
10. cukrów prostych
11.jelicie grubym
2 4 2
2010-01-09T21:45:06+01:00
2cukrów
białek
białek
tłuszczów
wielocukrów
wchłanianie
aminokwasów
kwasów tłuszczowych
soli mineralnych
cukrów prostych
jelicie grubym