Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T19:25:58+01:00
Pole trapezu = 1/2(a+b)h
Pole = 128
h = 8
a=10
ramię1 = ramię2 = 10

128 = 1/2(10+b)8 / *2
256 = 80 + 8b
8b = 176 / :8
b = 22

Obwód = ramię1 + ramię 2 + a + b =
= 10 + 10 + 10 + 22 = 52 cm
6 1 6
  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T19:27:25+01:00
Obw. = 10cm+10cm+10cm+8cm=38cm
(nie jestem pewna tego rozwiązania bo nigdy czegoś podobnego nie robiłam)
3 2 3