Określ oddziaływania między populacją mszycy a populacją brzozy .
a) rywalizują o zasoby środowiska
b) obie odnoszą wzajemne korzyści
c) nie są zdolne do życia jedna bez drugiej
d) jedna z populacji osiąga korzyści a druga ponosi straty

PILNE !!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T19:26:58+01:00
D) jedna z populacji osiąga korzyści a druga ponosi straty
7 3 7
2010-01-09T19:28:42+01:00
D.jedna z populacji osiąga korzyści a druga ponosi straty
4 4 4