Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T20:03:24+01:00
Jezus w części jest moim autorytetem. Biorę z niego przykład, ponieważ wiem, że czyni dobrze i z wielką chęcią uczy tego innych. Jednak gdyby w całości byłby moim autorytetem moje życie na pewno nie wyglądałoby tak jak teraz wygląda. Oczywiście częściej bym chodziła do Kościoła i się modliła, ale to nie chodzi o to. Jezus był osobą, której zależało na tym, aby ludziom żyło się dobrze lecz tylko pod 1 warunkiem. Musieli przestrzegać jego praw (dekalogu). To ułatwiało im żyć dobrze, ale także dzięki temu na ziemi mógł panować pokój.
Ja także bym pomagała ludziom ale oni także musieli by żyć , czyniąc dobrze i przestrzegając prawa jakie panuje w kraju, na świecie oraz Dekalogu.
Tak wyglądałoby moje życie gdyby Jezus był by moim autorytetem.


Pozdro :)
2010-01-09T20:49:59+01:00
Gdyby Jezus był moim autorytetem,na pewno stałbym sie lepszym człowiekiem.Starałbym sie mniej używać wulgarnych słow,spełniał bym więcej dobrych uczynków,a przede wszystkim szanował bym ludzi chorych,niepełnosprawnych,bo przecież Jezus kochał wszystkich bez względu na to czy byli ładni,brzydcy,chorzy czy zdrowi.
Myślę również,że zaczął bym swoim rodzicom okazywać więcej szacunku i miłości,bo są w moim życiu najważniejsi.