Odpowiedzi

2010-01-09T19:27:00+01:00
- pasja, bo nadaje sens życiu człowieka,
- talent, bo rozwijając go człowiek doskonali samego siebie,
- wolna wola, bo pozwala człowiekowi decydować o swoim życiu, postępowaniu,
- miłość, bo dla niej warto otwierać oczy każdego ranka;
- łaska uświęcająca, bo czyni nas dziećmi bożymi,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T19:27:16+01:00
Uważam,że największy dar jaki otrzymał czlowiek od Boga to życie,dlatego bo jak w slowie brzmi bez życia nie ma życia,poprostu czlowiek by nie istnial
2010-01-09T20:06:14+01:00
Tym czyms waznym jest wolna wola.dzieki niej mozemy robic co chcemy.niektorzy ludzie nie sa chrzescijanami i nie kochaja boga ,ale oni moga to robic bo maja wolna wole.wlasnie to jest najwiekszym darem.mozemy zdecydowac czy mamy byc z bogiem czy bez boga.