Odpowiedzi

2010-01-09T19:37:28+01:00
Dużo rzeczy ważniejszych jest np. praca wykształcenie pieniądze ale dla niektórych bo one szczęścia nie dają.Rodzina miłość i jej ciepło.Przyjaciele bo zdobywa się i w biedzie.Praca bo pieniądze .Trzeba walczyć o wszystko bo bez walki i odwagi nic nie ma
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T21:23:21+01:00
Moim zdaniem miłość matki i dziecka jest jedyna, niepowtarzalna i piękna. Nic nie może się z nią równać. Ale bardzo ważne jest również wsparcie i uczucie ojca do swojej żony i dziecka. Każdy człowiek ma inne wartości: zdrowie, pieniądze, wiara. Ale dla większości miłość i rodzina są najważniejsze. Bez nich nie można być szczęśliwym.