Odpowiedzi

2010-01-09T19:32:22+01:00
Pieerwszy kat- 50 stopni
kat prosty- 90 stopni
kat trzeci- 180 stopni - (90 stopni + 50 stopni) = 180 stopni - 140 stopni= 40 stopni
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T19:32:46+01:00
A.B-katy ostre
A+B+90=180
A+B=90
A-B=50
A=50+B
A+B=90
50+B+B=90
2B=40
B=20
A=70
Katy maja miare 20, 70, 90
2010-01-09T19:33:40+01:00
I kąt - x
II kąt - x+50
x+x+50+90=180
2x=180-90-50
2x=40
x=20
x+50=70
I kąt - 20
II kąt - 70