Polacz tytuly ekranizacji dziel polskiej literatury z nazwiskami ich rezyserow:
Krzyzacy - Jerzy Kawalerowicz
Faraon - Jerzy Hoffman
Potop - Andrzej Wajda
Ziemia obiecana - Filip Bajon
Ogniem i mieczem - Aleksander Ford
Pan tadeusz -
Przedwiosnie -
Quo vadis? -
plis pomozcie.!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T19:37:46+01:00
Krzyzacy - Aleksander Ford
Faraon - Jerzy Kawalerowicz
Potop - Jerzy Hoffman
Ziemia obiecana -Andrzej Wajda
Ogniem i mieczem - Jerzy Hoffman
Pan tadeusz -Andrzej Wajda
Przedwiosnie - Filip Bajon
Quo vadis? - Jerzy Kawalerowicz


Nie jestem pewna czy o to właśnie ci chodziło...
3 3 3
2010-01-09T19:37:49+01:00
Potop- Jerzy Hoffman
Krzyżacy- A. Ford
Faraon- J. Kawalerowicz
Ziemia Obiecana- A. Wajda
Ogniem i Mieczem- J. Hoffman
Pan Tadeusz- A. Wajda
Przedwiośnie- F. Bajon
Quo Vadis- J. Kawalerowicz

prosze :)
3 5 3
2010-01-09T19:39:01+01:00
Krzyzacy - Karol Chodura
Faraon - Jerzy Kawalerowicz
Potop - Jerzy Hoffman
Ziemia obiecana - Andzrzej Wajda
Ogniem i mieczem - Jerzy Hoffman
Pan tadeusz - Andrzej Wajda
Przedwiosnie - Filip Bajon
Quo vadis - Jerzy Kawalerowicz


pozdrawiam ;]]
2 3 2