Odpowiedzi

2010-01-09T19:40:29+01:00
Bangladesz 982 , Korea Południowa 493 ,Holandia 393 ,Liban 363 ,Belgia 339 , Japonia 337 ,Indie 324 , Salwador 313 ,Sri Lanka 303 , Rwanda 302 , Izrael 298
,Filipiny 287 , Haiti 276 ,Wietnam 251 , Jamajka 247 ,Wielka Brytania 246 ,Niemcy 231 ,Burundi 224 ,Trynidad i Tobago 214
Pakistan
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T19:50:26+01:00
10 miast o największej powierzchni w Azji
1 Tokio
2 Seul
3 Bombaj
4 Kalkuta
5 Dżakarta
6 Manila
7 Szanghaj
8 Pekin
9 Delhi
10 Karczi

6 najbardziej zaludnionych miast w Azji
1 Seul 16 286 tys. mieszkańców
2 Osaka 13 826 tys. mieszkańców
3 Pekin 13 400 tys. mieszkańców
4 Szanghaj 13 400 tys. mieszkańców
5 Bombaj 12 572 tys. mieszkańców
6 Tokio 11 936 tys. mieszkańców
2010-01-09T19:50:57+01:00
Ranking:
Szanghaj
Bombaj
Karaczi
Delhi
Moskwa
Seul
Stambuł
Tokio
Pekin powierzchnia

Szanghaj
Bombaj
Tokio
Karaczi
Delhi
Seul
Dżakarta
Teheran
Pekin
Lahaur ludnosc