Odpowiedzi

2010-01-09T19:41:21+01:00
Które z rzeczy w zadaniu 1 są odpowiednie dla kogoś kto chce mieć zdrową dietę?
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T19:42:49+01:00
Which of the things in ex.1 are suitable for someone who wants a healthy diet?

Po polsku:

które z tych rzeczy w ex.1 nadają się do kogoś, kto chce zdrowego odżywiania?

Pozdrawiam:)
  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T19:43:28+01:00
Które rzeczy z zadania 1 są odpowiednie dla zdrowia.