Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T19:44:09+01:00
55% * 320 = 55/100 * 320 = 176
25% * 176 = 44 - tylu uczniów trenuje piłkę nożna...

Zad 2
6,4 / 0,5 - 0,7 - 1,5/3 = 12,8 - 0,7 -0,5 = 11,6
35% * 11,6 = 0,35 * 11,6 = 4,06
3 4 3
2010-01-09T19:47:24+01:00
Wszystkich uczniów(chłopców) jest 176.
176/25%= 44

44 uczniów trenuje nogę;p



6,4 / 0,5 - 0,7 - 1,5/3 = 12,8 - 0,7 -0,5 = 11,6
35% * 11,6 = 0,35 * 11,6 = 4,06
1 5 1
2010-01-09T19:52:43+01:00
1. 55% x 320=55/100 x 320=176
25% x 176=1/4 x 176 = 44

2. 6,4 / 0,5 - 0,7 - 1,5/3 = 12,8 - 0,7 -0,5 = 11,6
35% * 11,6 = 35/100 * 11,6 = 4,06
2 5 2