Według przepisu w książce kucharskiej pół kg mięsa mielonego wystarczy aby przygotować kotlety na obiad dla czteroosobowej rodziny.Ile kg mięsa należy zakupić dla stołówki szkolnej,w której żywią się 132 osoby i będą jadły na obiad mielone?

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T19:43:44+01:00
0,5kg=4os
xkg=132os

x=0,5*132 /4= 66/4=16,5
Odp potrzeba 16,5 kg :))
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T19:44:03+01:00
0,5kg : 4 = 0,125 kg
0,125 kg * 132 = 16,5 kg

odp: zeby wyrzywic 132 osoby potrzeba 16,5kg miesa.
4 5 4
2010-01-09T19:46:16+01:00
0,5 kg - 4 os.
? - 132 os.
16,5kg - 132os.
2 1 2