Odpowiedzi

2010-01-09T19:46:10+01:00
Arbuz- 1,7 kg x 10 n/kg = 17 N
masa wszytskich- 17 N + 9 N= 26 N
36 3 36
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T19:48:38+01:00
1kg=10N
1.7x 10=17N

9+17=26N

ODP. Ciężar wszystkich owoców wynosi 26 N
45 4 45
2010-01-09T19:50:33+01:00
1N=100g
.................
9N=900g
1.7kg*100=170g
.................
900g=9N
170g=17N
...................
9N+17N=26N
26N=260g



mam nadzieję,że pomogłam
49 4 49