Uzupełnij:
1.Najniższa depresja Europy to...
2.Najwyższe góry w Północnej Europie to...
3. Państwa które zapoczątkowały powstaniu UE to...
4. Terytorium Polski jest w większości położone w strefie czasu..
5.prąd morski północno-zachodni części Płw. Skandynawskiego....
6. Cieśnina Kreteńska łączy morza....

3

Odpowiedzi

2010-01-09T19:57:38+01:00
1.Najniższa depresja Europy to... Nizinia Nadkaspijska (28 m p.p.m.)

2.Najwyższe góry w Północnej Europie to...


3. Państwa które zapoczątkowały powstaniu UE to..sześć krajów, czyli Belgia, Francja, Holandia, Luksemburg, Niemcy i Włochy,

sory ale nie wiem wiecej
2010-01-09T20:02:11+01:00
1.depresja nadkaspijska (28 m p.p.m.)
2 Mont Blane - Alpy - 4807 metrów nad poziomem morza
3.Belgia,Luksemburg,Francja,Holandia,Niemcy,Włochy
4. Czas letni UTC+2:00
5.tutaj to za bardzo nie wiem o co chodzi
6.Morze Śródziemne


pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T20:03:17+01:00
1. Najniższą depresją w Europie jest depresja Nadkaspijska(28m.p.p.m)
2 Najwyższe góry w Północnej części Europy to Góry Skandynawskie lub Alpy, gdzie znajduje sięnajwyzszy szczyt Europy Mont Blanc
3. Belgia, Francja, Holandia, Luksemburg, Niemcy oraz Włochy
4.Polska jest położona w wiekszej części w strefie czasu środkowoeuropejskiego
5.Północnoatlantydzki(nie jestem pewna)
6.Cieśnina Kretenska łączy morza Liguryjskie i Kretenskie

Pozdrawiam;**
2 5 2