Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T19:48:21+01:00
Poprzez chrzest dolączamy do wspólnoty kościoła. stajemy się pełnoprawnymi członkami kościoła.
1 5 1
2010-01-09T19:52:09+01:00
Wydaje mi się, że jeśli przyjmuje się chrzest dołącza się do wspólnoty kościoła, a zarazem do pewnej grupy społecznej. Zdecydowana większość Polaków jest chrześcijanami, więc można powiedzieć, że wstępuje się do szerokiej grupy społecznej.
4 4 4
2010-01-09T20:03:02+01:00
Tym zwiazkiem jest to ze jak przyjelismy chrzest jestesmy dziecmi bozymi i od tej chwili pan bog nas chroni.jest to zwiazane z zyciem spolecznym ze jaK JESTESMY DZIEcmi bozymi to ludzie wiedza ze jaestesmy chrzescijanami.ludzie inaczej nas traktuja,bardziej milej i szlachetnej.powinnismy byc dumnie,ze jestesmy dziecmie bozymi.
2 4 2