Odpowiedzi

2010-01-09T20:38:50+01:00
Dane są punkty : A( 2, -3) ; B (-3,2)
a)Oblicz współrzędne wektora AB
b) oblicz długość |AB|
c) oblicz współrzędne środka odcinka AB

http://wygrywasz.eu/MTg=
a)AB=[-5;5]
http://wygrywasz.eu/MTg=
b)|AB|=√50=7.07106781187
http://wygrywasz.eu/MTg=
c)S=(-0.5;-0.5)
http://wygrywasz.eu/MTg=
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T20:43:03+01:00
A) [xb-xa;yb-ya]
[-3-2;2+3]
AB=[-5;5]

B) |AB| = POD PIERWIASTKIEM: (-5)DO KWADRATU + 5 DO KWADRATU
|AB| = pierwiastek z 50 czyli pięc pierwiastków z dwóch

C)Ys = (2-3):2= -1/2
xs= (-3+2):2 = -1/2
Środek AB a współrzędne (-0,5; -0,5)