Przetłumacz:

1. Wie? - was ide denn schon wieder??
2. morgen- uaaahhh
3. sonst hast du mir wohl nichts zu sagen?
4. ach. Paps sei unbesorgt. Deinem Auto ist nichts passiert. Ich habe es bei meiner Freundin stehen lassen ,und ein Freund hat mich nach Hause gebraht!
5. Einen wunderschonen guten Morgen,Leonie . Ich hoffe, die Dame hat gut geschlafen.
6.Also Papa- das ich ja lacherlich !!! ich bin 18 , und meine Freundinnen konnen nach Hause kommen, wann sie wollen- ich bin doch kein Kleinkind mehr !!!! Sie lachen mich ja aus, wenn sie erfahren , dass ich punktlich um mitternacht bei Papa und Mami vorsprechen muss. !

3

Odpowiedzi

2010-01-09T20:00:22+01:00
1. Jak? - Co to jest ide jeszcze raz?
2. Jutro-uaaahhh
3. W przeciwnym razie masz do powiedzenia, chyba nic?
4. ach. Kaszy nie martw się. Twój samochód nie stało. Byłem tam stoi z moją dziewczyną i przyjaciel powiedział gebraht mnie do domu!
5. Wonderfull dobry, Leonie. Mam nadzieję, że pani nie spał dobrze.
6.Also tato I'm laughing! Mam 18 lat i moi przyjaciele mogą wrócić do domu, wtedy kiedy chcesz, nie jestem już dzieckiem! Śmieją się tak na mnie, gdy dowiadują się, że muszę być punktualny na przesłuchanie północy, tato i mama. !
2010-01-09T20:04:54+01:00
1.Jak ? co znowu ?
2.Rano-uaaahhh
3.Nic wiecej nie masz mi chyba do powiedzenia ?
4.a. Badz spokojny ojcze. Twojemu samochodowi nic sie nie stalo. Zostawilem go u mojej przyjaciolki, a jeden z moich kolegow mnie podwiozl.
5.Dzien dobry Leonie. Mam nadzieje ze dobrze spalas.
6.A wiec ojcze to jest przeciez smieszne. Mam 18 lat i moje kolezanki moga przychodzic do domu kiedy chca, nie jestem juz dzieckiem! Przeciez mnie wysmieja gdy dowiedza sie ze o polnocy musze sie zameldowac u mamusi i tatusia!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T21:39:06+01:00
1. Wie? - was ist denn schon wieder??
Jak? - co znowu??
2. morgen
jutro , ale Morgen z duzej litery to poranek
3. sonst hast du mir wohl nichts zu sagen?
poza tym nie masz mi z pewnocia nic do powiedzenia?
4. ach. Paps sei unbesorgt. Deinem Auto ist nichts passiert. Ich habe es bei meiner Freundin stehen lassen ,und ein Freund hat mich nach Hause gebraht!
ach, tatko nie martw sie. Nic sie twojemu samochodowi (autu) nie stalo. Zostawilem je (Auto) u mojej kolezanki, i do domu przywiozl mnie kolega!
5. Einen wunderschonen guten Morgen,Leonie . Ich hoffe, die Dame hat gut geschlafen.
Leoni, witam serdecznie w ten piekny poranek. Mam nadzieje, ze pani dobrze spala.
6.Also Papa- das ich ja lacherlich !!! ich bin 18 , und meine Freundinnen konnen nach Hause kommen, wann sie wollen- ich bin doch kein Kleinkind mehr !!!! Sie lachen mich ja aus, wenn sie erfahren , dass ich punktlich um mitternacht bei Papa und Mami vorsprechen muss. !
Alez tato- to jest smieszne!!! mam 18 lat, i moje kolezanki moga wracac do domu kiedy chca- nie jestem juz wiecej malym dzieckiem!!!!One mnie wysmieja, jak sie dowiedza, ze ja musze punktualnie o polnocy musze sie u taty i mamusi zameldowac. !
1 5 1