Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T20:11:13+01:00
Zesłanie Ducha Świętego według Dziejów Apostolskich wydarzenie, które miało miejsce 50 dni po Święcie Paschy (48 dni po Wielkiej Nocy). Na zebranych w wieczerniku apostołów, Maryję i niewiasty zstąpił Duch Święty. Apostołowie zaczęli przemawiać w wielu językach oraz otrzymali inne dary duchowe – charyzmaty. Wydarzenie to zostało zapowiedziane przez Jezusa przed Jego Wniebowstąpieniem.
34 3 34
2010-01-09T20:16:28+01:00
Pięćdziesiątnica, czyli inaczej Zesłanie Ducha Świętego to wydarzenie religijne mające miejsce 50 dni po Święcie Paschy. Uczniowie Jezusa usłyszeli szumy z nieba i ujrzeli ogniste języki nad zgromadzonym ludem. Wokół uczniów, którzy zaczęli głosić Słowo Boże w różnych językach zgromadzili się zdziwieni Żydzi.
38 4 38