Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T20:21:04+01:00

GETTA:
* Getto bełchatowskie
* Getto błońskie
* Getto kluczborskie
* Getto krakowskie
* Getto lubelskie
* Getto piaseczyńskie
* Getto piotrkowskie
* Getto radomskie
* Getto tarnowskie
* Getto warszawskie
* Getto w Andrychowie
* Getto w Bielsku Podlaskim
* Getto w Częstochowie
* Getto w Będzinie
* Getto w Białymstoku
* Getto w Kielcach
* Getto w Międzyrzecu Podlaskim
* Getto w Otwocku
* Getto w Poznaniu
* Getto w Rzeszowie
* Getto w Sosnowcu
* Getto w Wasilkowie

OBOZY KONCENTRACYJNE:
Auschwitz –Birkenau:
Sztutowo – Stutthof:
Majdanek- Lublin:
Chełmno:
Bełżec:

poza Polską to:
Dachau:
Buchenwald:
Bergen-Belsen:
Dora:
Mauthausen:
Flossenburg:
Ravensbruck:

OBOZY ZAGŁADY:
podobóz obozu koncentracyjnego Auschwitz-Birkenau
Treblinka,
Sobibór,
Bełżec,
Kulmhof
Majdanek.
3 5 3
2010-01-09T20:21:17+01:00
Obóz koncentracyjny w Buchenwaldzie
Obóz koncentracyjny Auschwitz-Birkenau
1 5 1
2010-01-09T20:22:35+01:00
Obozy koncentracyjne: Oświęcim, Kozielsko
obozy zagłady: Majdanek, Treblinka, w Bełżcu i Sobiborze
getta: Kawęczyn, Brzesko,
1 5 1