Odpowiedzi

2010-01-09T20:15:30+01:00
Ludzi cierpiących i potrzebujących pomocy. Przestrzegała bym ich przed niebezpieczeństwami i dawała rady jak uniknąć problemów.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T20:16:15+01:00
Gdybym Była duchem i miała moc ostrzegania i dawania rad , to zawędrowałabym do ludzi, ostrzegając ich przed niebezpieczeństwami. Pomagałabym im, zwalczała niebezpieczeństwa. Robiła wszystko jak najlepiej, aby pomóc innym.
1 5 1