Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T20:26:59+01:00
Jej twarz była taka wyrazista.
Nigdy nie widziałam tak wyrazistej twarzy jak na tym obrazie.
Potrafiłam jej czytać z Twarzy.
Nikt nie umiał tak mu czytać z twarzy jak ona.
Oczy mówią,można z nich wiele wyczyta.
Coś malowało się na jej twarzy,chyba był to dziwny niepokój.
2 3 2
2010-01-09T20:27:17+01:00
Widziałem małego,pieknego chłopca. Jego twarz była wyrazista.
On grał tak pieknie na fortepianie.Nuty można było czytac z twarzy jego.

mam tylko 2
2 2 2