Odpowiedzi

2010-01-09T20:27:17+01:00
1cm kwadratowy =100 mm kwadratowych
8cm kwadratowy=800 mm kwadratowych
6,3cm kwadratowy=630 mm kwadratowych
1dm kwadratowy=100 cm kwadratowych
23dm kwadratowych=2300 cm kwadratowych
4,7dm kwadratowych=470 cm kwadratowych
12 3 12
2010-01-09T20:27:30+01:00
1cm = 100mm
8cm = 800mm
6,3 = 630 mm
1dm = 100cm
23dm=2300cm
4,7dm=470cm
wszystko w jednostkach kwadratowych
9 4 9
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T20:29:47+01:00
1 cm kwadratowy = 100 mm²
8 cm kwadratowych = 800mm²
6,3 cm kwadratowy = 630mm²
1 dm kwadratowy = 100cm²
23dm kwadratowe = 2300cm²
4,7dm kwadratowe = 470 cm ²

może naj?
25 4 25