Odpowiedzi

2010-01-09T20:27:01+01:00
Россия --
Россия
Русский --
Русская женщина --
Русский --
говорить русский
2010-01-09T20:28:05+01:00
Rosja - Россия
z Rosji - Россия
Rosjanin - Русский
Rosjanka - Русская женщина
język rosyjski - Русский
mówić po rosyjsku - говорить русский

Pozdro licze na naj :P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T20:31:12+01:00
Pоссия
из Россия
Русский
руский язык
говорить по pусский


pzdr
licze na naj

jakby co to nie brałam z translatora:]
tam jest tak samo czyli to jest dobrze wytłumaczone bo mam 6 z ruska
:]
:]