Odpowiedzi

2009-09-23T13:55:25+02:00
A) a=2*s/t^2
a=2*50m/100
a=1 m/s

b)1m/s * 10s = 10m/s
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T14:06:51+02:00
Motocyklista ruszając z miejsca postoju ruchem jednostajnie przyśpieszonym , przejechał w czasie 10 sekund 50 metrów. Oblicz:
a) przyśpieszenie motocykla
t=10s
s=50m
s=at²/2
2s/t²=a
a=100m/100s²
a=1m/s²

b) prędkość jaką uzyskał motocykl po upływie 10 sekund od rozpoczęcia ruchu.
a=v/t
v=at
v=1m/s²*10s
a=10
3 3 3