Uzupełnij zdania i pytania poprawnymi przyimkami i przysłówkami.
yet, for, since, already, so far,
1..............I haven't found a present for my friend.
2.We've been friends ........... we were at school.
3.Have the sales started .........?
4.my parents have.............. decided what to buy me for my brithday.
5.I've been stuck in this traffic jam .....an hour.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T20:56:27+01:00
2010-01-09T22:02:52+01:00
1.So far [dotychczas nieznalazłem prezentu dla mojego przyjaciela]
2.yet [Byliśmy jeszcze przyjaciółmi w szkole]
3.already [czy wyprzedaże już się zaczeły ]
4.for [moi rodzice mają zdecydowanie co mi kupić na mojego urodziny.]
5.since [ byłem wetkany w tym korku od godziny.]

Proszę o Naj :*
4 3 4