Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T20:47:02+01:00
Moja mama .

Moja mama jest najważniejszym ze członków mojej rodziny .
Jest szczupła i wyglądem przypomina smukłą nimfę .
Jej brązowe oczy często przyglądają mi się pieszczotliwie.
Moja mama zawsze pomaga mi w odrabianiu lekcji .
Jest miłą i sympatyczną osobą .
Ja i mój tata bardzo ją kochamy .
Moja mama oprócz swoich dużych oczu posiada ładne blond włosy i
pociągłą inteligentną twarz .
Nikt nie ma mamy takiej niezwykłej jaką jest moja .
3 3 3
2010-01-09T20:47:09+01:00
Mądry,inteligentny,miły,uprzejmy,samolubny,rozsądny,punktualny,uczuciowy,oszczędny,uczuciowa
2 5 2
2010-01-09T23:32:20+01:00
Moja siostra (mama) pomaga mi gdy nie umiem czegoś zrobić.
Umiem podzielić się z nią moimi sekretami ,nie martwiąc się że je wygada.
Broni mnie przed złym ,daje mi poczucie bezpieczeństwa.
Zna mnie jak nikt inny ,dlatego wiem że zawsze mogę na nią liczyć ;)))
3 3 3