1. Zredaguj zaproszenie na uroczyste zakonczenie roku szkolnego dla nauczycieli i rodziców.
2. Zredaguj zaproszenie na kolacje wigilijna w imieniu Scroo'ga
3. Twój młodszy brat wygrał ważne zawody sportowei dostaje od ciebie w prezencie album z fotografiami znanych sportowców. Napisz dedykacje.
4. napisz dedykacje która mógłabyś umiescic na swoim zdjeciu dla kolegi z zagranicy którego znasz tylko z listów.

Prosze o napisanie tego jak najszybciej (wszystkie 4 podpunkty) ...

3

Odpowiedzi

2010-01-09T20:52:37+01:00
zad.1 Zaproszenie



W imieniu uczniów naszej szkoły mam zaszczyt zaprosić wszystkich nauczycieli i rodziców na uroczyste zakończenie roku szkolnego które odbędzie się dnia ....... o godzinie.....
w szkole ....... .
Podczas spotkania nagrodzimy najlepszych uczniów naszej szkoły za dobre wyniki w nauce.
Po skończonym apelu zapraszamy na mały poczęstunek w sali numer .....

Z poważaniem przewodnicząca szkoły
................




W miejsce kropek uzupełnij sobie datę godzinę itp.

zad.3
Dedykacja:
Dla kochanego i wysportowanego brata album z fotografiami znanych sportowców przekazuje zawsze wierząca w Twoje możliwości siostra....

4 3 4
2010-01-09T20:52:57+01:00
Serdecznie zapraszamy na zakończenie roku wszystkich nauczycieli oraz rozdziców, które odbędzie się 25.06.2010 o godzinie 9;00 w sali gimnastycznej w szkole ..........

Uczniowie

Serdecznie zapraszam na Wigilijną kolację, która odbędzie się 24.12.2010 roku o godzinie 18:30 w domu czy gdzieś

Scroo'g

Dla kochanego młodszego brata, który tak dzielnie walczył w zawodach sportowych.

Dla najlepszego kumpla, który zawsze potrafi mnie wesprzeć i pocieszyć;)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T21:00:42+01:00
1.
Zaproszenie
Mam zaszczyt zaprosić grono pedagogiczne oraz wszystkich rodziców na uroczystość zakończenia roku szkolnego , które odbędzie się w Domu Kultury w Poznaniu , o godzinie 11:00.
Serdecznie zaprasza/ zapraszamy (w zależności kogo imieniu piszesz czy swoim czy np samorządu szkolnego) .
I podpisz się ! .

2.
Zaproszenie
Bardzo gorąco zapraszam . . . . . . ( wpisz tu kogo zapraszasz) na kolację wigilijną , która odbędzie się .. . . . . (wpisz gdzie) , o godzinie . . . . (np.18:00) .
Bardzo serdecznie zapraszam Scroo`ga

3.
Dla najlepszego brata . . .. . ( wpisz imię brata) za wygranie między krajowych zawodów sportowych . Bardzo serdecznie Ci gratuluje ! Twoja siostra .

4.
Dla Michała (albo inne imię) , którego znam bardzo krótko , a wydaje mi się jak bym znała całe wieki ! Jak powiedział Adam Mickiewicz " To nie skarb jest przyjacielem , lecz przyjaciel skarbem " . Serdecznie pozdrawiam ( i twoje imię)

Mam nadzieje ze pomogła .
5 2 5