Korzyści łynące z niepalenia, skutki palenia papierosów, wymień przyczyny dla których nastolatkowie biorą... skutki wynikające z brania narkotyków, czy są jakieś korzyści z brania narkotyków... przyczyny korzystania a alkocholu, jak powinno być?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T21:02:45+01:00
Nastolatkowie palą papierosy, biora narkotyki i piją bo chcą pokazać przed, że są NA POZIOMIE. Robią to tylko dla szpanu, a tak na prawde oprócz tego, że wciągają się w straszny nałóg to nic więcej z tego nie osiągają.
1 1 1
2010-01-10T02:44:50+01:00
Korzyści nie palenia papierosów:
- jesteśmy zdrowi nie mamy raka itp. chorób
-mamy lepszą opinię
Skutki:
Dzisiejsza młodzież pali papierosy poprzez swoich rówieśników skłaniają się do brania narkotyków oraz alkoholu , robią tak ponieważ chcą się popisać przed kolegami, robią to dla "szpanu".
1 5 1