Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T21:03:17+01:00
7/8 x 100 % = 62,5 %
15/12 x 100 % = 125 %
3,5 / 2,5 x 100 % = 140 %
4 / 5,6 x 100 % = 7, 14 %
33 / 6 x 100 % = 366, 66 %
5 / 45 x 100 % = 11, 11 %
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T21:17:01+01:00
⅞ x 100 % = 62,5 %
15/12 x 100 % = 125 %
3,5/2,5 x 100 % = 140 %
4 / 5,6 x 100 % = 7, 14 %
33/6 x 100 % = 366, 66 %
5/45 x 100 % = 11, 11 %

prosze ;)
4 3 4