Odpowiedzi

  • Ojej
  • Początkujący
2010-01-09T21:07:55+01:00
Dawno temu, daleko od miast i cywilizacji żył sobie pewien czarodziej. Bardzo długo nie widział ludzi, ponieważ nie mieszkał blisko miasta. Wytrwale szukał przyjaciół, niestety bezskutecznie. cierpliwie znosząc samotność pewnego dnia obmyślił sprytny plan. Szybko nauczył się na nowo żyć wśród ludzi, lecz wysoko z górach. Tam ludzie byli mądrzy i nie byli zawistni.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T21:08:41+01:00
Ostatnio byłam na zawodach. Wytrwale i cierpliwie ćwiczyłem aby osiągnąc dobre rezultaty.Skacze o tyczce. To moje hobby,choć wymaga ono ode mnie wielu poświęceń. Ostatnio bardzo wysoko skoczyłam,jednak musze popracować jeszcze nad szybkością. Ważne jest by biec szybko. Zdaje sobie sprawe że ten sport jest niebezpieczny,mimo to bardzo go lubie.
2010-01-09T21:09:18+01:00
Ostatnio byłam w sklepie. Znajdował się blisko mojego domu. Dawno tam nie byłam. Szybko zrobiłam zakupy. Wytrwale i cierpliwie stałam w kolejce. Zeszło mi bardzo długo. Wróciłam do domu, zostawiłam zakupy i poszłam pojeździć na desce z kolegą. Było niebezpiecznie, ale mi się podobało. Nauczył mnie wysoko skakać. Wiele razy próbowałam, aż w końcu się udało. Ostatnio widziałam jak robili takie coś w parku. Było super !