Odpowiedzi

2010-01-09T21:10:43+01:00
Imię KArolina jest wyjatkowe bo nosza je szczegolne osoby.

żeński odpowiednik imienia Karol

jest pochodzenia starogermanskiego .

Karolina obchodzi imieniny m,in, 9,maja

Karolina jest to rowniez wojewodzctwo mazowieckie
1 5 1
2010-01-09T21:12:30+01:00
Imię Karolina jest wyjątkowe, dlatego że była kiedyś Św. Karolina. Był bardzo oddana Bogu . Pomagała wszystkim potrzebującym . Św. Karolina była także osoba rozważną i opanowaną .
A także imię Karolina oznacza osobę spokojną , wrażliwą i dobrą .
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T21:13:31+01:00
KAROLINA-Imię to pochodzi od imienia Karol.Francuski odpowiednik imienia Karolina to Charlotte.Data 5 lipca, odnosi się prawdopodobnie do wcześniej lub obecnie funkcjonujących dat wspomnień św. Karola.Znane Karoliny to m.i.n Karolina Sabaudzka-Królowa Francji i Carolina Kostner-włoska łyżwiarka figurowa.Dużo by tego jeszcze wymieniać.Karolina to bardzo popularne imię.
PS:Eguskowa to nie moje konto,tylko mojej kumpeli Karoliny.Chodzimy razem do szkoły,tyle że ona jest ode mnie starsza o trzy lata.:)