Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T21:11:32+01:00
Z-cena bluzy
ź-cena spodni
ż-cena butów
z+ź+ż=280
ź=16+z
2z=ż
Wstawiając za ź i ż podane wyżej wartości otrzymujemy:
z+16+z+2z=280
4z+16=280
4z=264
z=66.
ź=16+z=16+66=82
ż=2z=2*66=132
Odp. Bluza kosztowała 66zł, spodnie 82zł, a buty 132zł.

Pozdrawiam
5 3 5
2010-01-09T21:12:24+01:00
X - cena bluzy
x+16 - spodnie
2*x - buty
280 zł - całość

x+x+16+2x=280
4x=280-16
4x=264|/4
x = 66 - cena bluzy

66zł - cena bluzy
66+16=82 zł - cena spodni
66*2=132zł - cena butów

Odp. Bluza kosztowała 66 zł, spodnie 82 zł, a buty 132 zł.
;))
4 5 4
2010-01-09T22:25:49+01:00
X-cena bluzy
x+16 - spodnie
2×x - buty
280 zł - całość

x+x+16+2x =280
4x=280-16
4x=264|/4
x= 66 - cena bluzy

66zł - cena bluzy
66+16=82 zł - cena spodni
66×2=132zł - cena butów

Odp. bluza 66zł, buty 132zł, spodnie 82zł.

Proszę o naj
2 5 2