Uzupełnij zdania.
Jeżeli osoba A ciągnie łódź z siłą 500 N ,a osoba B-siłą 700 N to siła wypadkowa wynosi.........(odpowiedź).Kierunek siły wypadkowej jest poziomy,a zwrtot w prawo.Siła równoważąca siłę wypadkowoą ma więc wartość........(odp.),kierunek.......(odp),a zwrot.............(odp.).

2

Odpowiedzi

2010-01-09T21:16:46+01:00
Jeżeli osoba A ciągnie łódź z siłą 500 N ,a osoba B-siłą 700 N to siła wypadkowa wynosi 200 N.Kierunek siły wypadkowej jest poziomy,a zwrtot w prawo.Siła równoważąca siłę wypadkowoą ma więc wartość 200 N,kierunek poziomy,a zwrot w lewo
24 3 24
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T21:17:00+01:00
Jeżeli osoba A ciągnie łódź z siłą 500 N, a osoba B-siłą 700 N to siła wypadkowa wynosi 1200 N. Kierunek siły wypadkowej jest poziomy, a zwrot w prawo. Siła równoważąca siłę wypadkową ma więc wartość 1200 N. Kierunek poziomy, a zwrot w lewo.

Pozdrawiam :)
29 4 29