Utwórz od podanych przymiotników stopień wyższy i najwyższy. Tam gdzie nie jest to możliwe postaw kropkę.
WYŻSZY NAJWYŻSZY
mały _________ _________
duży _________ _________
flanelowy _____ _________
słomkowy _______ _______________










i 2 zadanie
Utwórz od bezokoliczników formy czasowników zgodnie z infomacjami podanych w nawiasach.


zmienić się (2.os.1.poj.tr.rozkazujący)________
stać się (3. os. 1.poj.r.ż.cz.przeszły,czasownik niedokonany)________
przestać (1.os. 1.mn . r.nm.-os.tryb przypuszczajacy

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-09T21:13:38+01:00
Utwórz od podanych przymiotników stopień wyższy i najwyższy. Tam gdzie nie jest to możliwe postaw kropkę.
WYŻSZY NAJWYŻSZY
mały duży najwyżdzy
duży mały najniższy
flanelowy flanetowy floetowy
słomkowy słomiankowy słomkowsty

i 2 zadanie
Utwórz od bezokoliczników formy czasowników zgodnie z infomacjami podanych w nawiasach.


zmienić się (2.os.1.poj.tr.rozkazujący)________zmień się !
stać się (3. os. 1.poj.r.ż.cz.przeszły,czasownik niedokonany)________ miałeś stać się
przestać (1.os. 1.mn . r.nm.-os.tryb przypuszczajacy
czy przestaniesz ?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T21:15:17+01:00
1. mały mniejszy najmniejszy
duży większy największy
flanelowy bardziej flanelowy najbardziej flanelowy
słomkowy bardziej słomkowy najbardziej słomkowy
2.zmień się
stawała się
przestałybyśmy
2 1 2