Odpowiedzi

2010-01-09T21:33:33+01:00
Według mnie zawód informatyka warto wybrać dlatego, bo, co najważniejsze chyba, jest dobrze płatny i cenny w dzisiejszych czasach. Łatwo znaleźć pracę w tym zawodzie. Poza tym kiedyś w przyszłości bardziej będzie się liczyła informatyka, od np. języków obcych, ponieważ technika idzie do przodu.
Ten zawód jest bardzo wygodny, bo wiąże się z nim siedzenie przed komputerem. :) Przyda nam się również w życiu prywatnym, bo nie trzeba będzie płacić za informatyka.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T21:43:46+01:00
Uważam , że warto wybrać zawód informatyka, ponieważ praca ta pomaga rozwijać cywilizację, pozwala ułatwić komunikowanie się na odległość ,dostarczyć rozrywki innym ludziom, stworzyć przydatne programy pozwalające rozwijać się w danych kierunkach ,a także tworzyć strony internetowe pozwalające reklamować się różnym firmom czy też zawartych w przydatne informacje.Lecz przede wszystkim dlatego,że praca ta daje wiele satysfakcji i w miarę wysokie zarobki.

nie wiem czy dobrze.