Odpowiedzi

2010-01-09T21:23:09+01:00
Gaude mater polonia to pieśń z średniowiecza. uznawana jest za jeden z pierwszych humnów polski.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T21:23:14+01:00
Gaude Mater Polonia jest średniowieczną, polską pieśnią hymniczną napisaną w języku łacińskim na melodię chorału gregoriańskiego O salutaris Hostia (O, zbawcza Hostio).
2010-01-09T21:24:34+01:00
Goude Mater Polonia to nie wiem co to ;p
ale wiem co to : Gaude Mater Polonia
To średniowieczna polska pieśń, napisana w języku łacińskim.
Była kiedyś naszym hymnem;)