Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T21:53:12+01:00
A) 49x^2-42x+9
b)9a^2+12ac+4c^2
c)9x^4-12x^2y+4y^2
d)49-70ab+25a^2b^2
e)36p^2u^2-12putw+t^2w^2
f)27+24pierwiastki z 6 a+32 a^2
g) 25y^2-10pierwiatkow z 2 y +2
2010-01-09T21:57:11+01:00
A. (7x - 3)² = (7x - 3)²
b. (3a+2c)² = (3a +2c)²
c. (3x² - 2y)²= (3x² - 2y)²
d. (7 - 5ab) ²= (7 - 5ab) ²
e. (6pu-tw) ²= (6pu - tw) ²
f. (3 √3 + 4 √2 a) ²= (3 √3 + 4 √2 a) ²
g. (5y - √2)² = (5y - √2)²