Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T21:37:37+01:00
Musiałeś najwidoczniej spać w niewygodniej pozycji i jakoś ci się głowa przekręciła
ja też tak parę razy miałam ; dd
wystarczy wtedy nasmarować szyję amolem [nie wiem czy wiesz co to] ewentualnie jakąś maścią rozgrzewającą czy coś i owinąć chustką
zazwyczaj pomaga xdd
a jak nie to po paru dniach samo przejdzie
1 5 1
2010-01-09T21:39:15+01:00
Prawdopodobie spałeś w złej niewygodnej pozycji. Może naciągnołeś jakiś mięsień...

Rób sobie gorące okłady, a na noc nacieraj bolące miejsca maścią rozgrzewającą np.wick...

A jak nie to nie ma rady taki ból sam niedługo przejdzie...

Pozdro
2010-01-09T21:45:42+01:00
Po prostu krzywo spałeś lub może naciągnąłeś jakiś mięsień...

Wystarczy posmarować szyje jakąś maścią rozgrzewającą np. ketonal żel czy inną maścią rozgrzewającą i na pewno przejdzie.