Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T14:41:15+02:00
44,5*4,37=194,465
44,5*4,49=199,805
199,805-194,465=5,34
Odp. Kierowca zaoszczędził 5,34 zł
2009-09-23T14:47:34+02:00
44.5l * 4.37=194,465zł
194,465(zaokrąglamy)=194,47zł

4,37+0,12=4,49zł
44,5l*4,49zł=199,805
199,805(zaokrąglamy)=199,81zł

199,81zł-194,47zł=5,34zł

Kierowca zaoszczędził 5,34zł
2009-09-23T14:58:27+02:00
Kierowca zatankował 44,5l benzyny ,płacąc 4,37 zł za 1l . Następnego dnia benzyna zdrożała o 12gr za litr.Ile złotych zaoszczędził kierowca ,kupując benzynę dzień wcześniej??
44,5*4,37=194,465zł
44,5*4,49=199,805zł
194,465zł-199,805zł=5,34 zł