Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T21:45:51+01:00
1ha=10000m²
3,2ha=3,2×10000=32000m²

1ha=100a→1ar=0,01ha
300a=300×0,01=3ha

1ha=10000m²→1m²=0,0001ha
20 000m²=20 000×0,0001=2ha

1ar=100m²→1m²=0,01ara
600m²=600×0,01=6a

1ha=100a
20ha=20×100=2000a

1a=100m²
500a=500×100=50000m²
2 3 2
2010-01-09T21:46:14+01:00
A) 3,2 ha= 32000m2
b) 300 a=3ha
c) 20 000m2= 2ha
d) 600 m2=6a
e) 20 ha= 2000a
f)500a=50000m2
1 3 1
2010-01-09T21:47:31+01:00
A) 3,2 ha= 32000m2
b) 300 a= 3ha
c) 20 000m2= 2ha
d) 600 m2= 6a
e) 20 ha= 2000a
f)500a=50000m2
1 1 1