KORZYSTAJĄC Z ATLASU GEOGRAFICZNEGO, ODSZUKAJ WIELKIE ZESPOŁY MIEJSKIE AZJI O PODANYCH NIŻEJ WSPÓŁRZĘDNYCH GEOGRAFICZNYCH.NASTĘPNIE WYPISZ ICH NAZWY ORAZ NAZWY PAŃSTW,NA KTÓRYCH TERENIE SIĘ ZNAJDUJĄ .

a)18°55'N , 72°51'E - .......................... - ........................
b)33°19'N , 44°25'E - .......................... - ........................
c)13°43'N ,100°30'E - .......................... - ........................
d)35°40'N ,140°05'E - .......................... - ........................
e)37°30'N ,126°57'E - .......................... - ........................

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T22:09:17+01:00
A)Bombaj-Indie
b)Bagdad-Irak
c)Bangkok-Tajlandia
d)Tokio-Japonia
e)Seul-Korea Południowa
93 4 93
2010-01-09T22:10:25+01:00
A) Bombaj- Indie
b) Bagad - Irak
c) Bangkok- Tajlandia
d) Tokio - Japonia
e) Phenian - Korea Pn.

Mam nadzieje jest to w połowie dobrze!!
Pozdrawiam!!
54 3 54
2010-01-10T01:59:45+01:00
A) Bombaj, Indie
b) Bagdad, Irak
c) Bangkok, Tajlandia
d) Yokohama, Japonia
e) Phenian, Korea Północna
51 3 51