Jak brzmią polskie odpowiedniki poniższych zdań.
1.It was a rip-off.
2.the total cost came to Ł300.
3.The sales are on.
4.Ispent a fortune on my new laptop.
5.we didn't get a reduction.

Uzupełnij zdania poprwanymi formami czasowników w nawiasach.
1.We (not meet) yesterday.
2.I (never lose) luggage in my life.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T21:54:04+01:00
Jak brzmią polskie odpowiedniki poniższych zdań.
1.to bylo zdzierstwo
2.calkowity koszt doszedl do 300 funtow
3.wyprzedaze juz sa
4. wydalem fortune na mojego nowego laptopa
5. nie dostalismy obnizki

Uzupełnij zdania poprwanymi formami czasowników w nawiasach.
1.We didn't met yesterday.
2.I have never lost luggage in my life.
2010-01-09T21:57:40+01:00
1. Ono było wymarłe *
2. Całkowity koszt wynosi 300 funtów.
3. On sprzedał to *
4. ,,,, wydał fortune na mojego laptopa.
5. Nie lubie popraw.


1did't meet
2 never lost

sama to robiłam nie jestem pewma
2010-01-09T21:57:57+01:00
1.It was a rip-off. - To było rozcięciem (rozdarcie) od.
2.the total cost came to Ł300.-ogólny koszt przybywał Ł300
3.The sales are on.-transakcje są na
4.Ispent a fortune on my new laptop.-*Ispent* majątek na moim nowym *laptop*
5.we didn't get a reduction.-nie otrzymywaliśmy (dostawać; rozumieć) skrócenie


1.We (not meet) yesterday.- We didn't met yesterday.
2.I (never lose) luggage in my life- I did never lost luggage.