Odpowiedzi

2010-01-09T21:53:52+01:00
42195m/2h16min = 42195m/136min= 42195m/8160s=5,17 m/s

Pozdro
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T21:54:29+01:00
S=droga=42,195km=42195m
t=czas=2godz. 6 min=126minut=7560sekund
v= prędkość

v=s:t
v=42195m:7560s
v≈5,58m/s
srednia predkość wynosiła ok. 5,58m/s
2010-01-09T21:57:39+01:00
Dane:
s=42,195 km= 42195m
t= 2h 6 min=7560s
Szukane:
v=?

v=s/t
v=42195/7560
v=5,58 m/s