Witam :)
To nie jest praca domowa..
Mam tylko taki problem z koleżanką..
Piszemy artykuł do szkoły o feriach.. Jak je spędzać, gdzie itp..
Potrzebujemy tytułu .. ;)
Pomożecie coś wymyśleć ??
Piszcie wiele propozycji.. wybierzemy najlepszą :))

3

Odpowiedzi

2010-01-09T21:53:22+01:00
Na sankach przez świat,
po śniegu przez świt,
Wszędzie zimno. Gdzie najweselej...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-09T21:54:11+01:00
1.Bezpieczne i szczesliwe ferie zimowe tylko znami!
2.Swieta fajne ale ferie najlepsze
3.Baw sie dobrze lecz ostroznie , bo nadszedl ferii juz czas!
4.Ferie z nami - dzieciakami!
2010-01-09T21:55:17+01:00
1. FERIE- jak, gdzie, z kim
2. Twoje najlepsze wakacje zimowe
3. Koniecznie przeczytaj!- Ferie twoich marzeń!